Élménygyűjtemény

Beérkezett pályamunkákból szemezgetünk

vikis.jpg

A képen Vas Viktória kosztümös tárlatvezető személyesíti meg Erzsébet királynét

,,Tóth Daniéla vagyok, lassan 10 éves leszek.

Először látogatóként jártam a kastélyban. 6 éves korom óta én személyesítem meg a családi napokon Mária Valéria főhercegnőt. Nagyon jó barátságokat kötöttem, érdekes embereket ismertem meg itt.

Tartottam itt a szülinapomat a barátaimmal, vettem részt Kastélykukucskáló táborban, segítettem tárlatot vezetni a „kastélybeli Mamámnak”. Vettem részt Erzsébet királynénak ruhatervezős, és herceg Egérváry Elemér lakosztályának megépítős pályázatokon. Eljutottam a kastély kevéssé ismert részeibe. Sokat megtanultam a történetéről és a királyi család életéről, persze leginkább Mária Valériáról. Itt adtam életem első TV „interjúját”, ami hatalmas élmény volt.

Remélem hamarosan újra nyitva lehet a kastély, és még sok remek programon vehetek rész, mint „Mária Valéria”, és mint Dana is.

Üdvözlettel,

Tóth Daniéla"

daniela2.jpg

palyazat.jpg

A pályázatról bővebben itt olvashatnak: https://kastelymorzsak.blog.hu/2021/02/04/palyazat-elmenygyujtemeny
2021. április 30-ig várjuk a pályázatokat!