Élménygyűjtemény

Beérkezett pályamunkákból szemezgetünk

,,Az Arpeggio Gitárzenekar Adventi koncertje

Gödöllőt hét éves korom óta ismerem, ugyanis ekkor kezdtem el népi éneket tanulni a zeneiskolában Benedek Krisztina tanárnőnél. Lelkesedésem egyre csak fokozódott, így 12 éven át nevezhettem második otthonomnak a zeneiskolát, majd egyetemre is népzene szakra jelentkeztem és tanítási gyakorlatom helyszínéül is a zeneiskolát választottam. A gödöllői népzenei tanulmányok sok jó barátot, szerepléseket és élményeket jelentettek számomra. Sok fellépésem volt az népiének-csoporttal, a Cibri énekegyüttessel a Gödöllői Királyi Kastélyban, melyekre mind szívesen emlékszem vissza.

A kép az Arpeggio Gitárzenekar Adventi koncertje után készült 2019. december 15-én. A gitárzenekar népdalfeldolgozásokat is játszott, melyen a Cibri énekegyüttes tagjaként működtem közre népi énekes társaimmal. Ez a koncert azért is különleges volt számomra, mert a koncerten énekelt dalokat két tétel között tanultam, ugyanis másnap volt az egyetemen a zárószigorlatom. Emlékszem, a műsorra délután próbáltunk a gyönyörűen berendezett lovardában, majd felmentünk a számukra öltözőként fenntartott szobába. Megbeszéltük az élet nagy dolgait, majd elővettem a tételeket ismételni holnapra. Ezután elkezdődött a koncert, leültünk a helyünkre, ahova szintén vittem a tételeket, de inkább csak szorongattam őket, mert nem tudtam figyelni rá, úgy magával ragadott a gyönyörű zene. Elérkezett a produkció, melyben közreműködtünk. Nagyon élveztük mi is és a közönség is, felemelő hangulat volt, jól emlékszem az elégedettség érzésére.

Volt olyan ismerősöm, aki hitetlenkedve mondta, hogy zárószigorlat előtti napon este még koncertre megyek, úgy, hogy másnap fél hatkor kelek a vizsga miatt? Én pedig boldogan feleltem, hogy igen, mert a társaimmal való éneklés energiával tölt fel, a tételeket nyár óta tanulom, és számomra az életem mindkét szegmense egyformán fontos.

Ps. A másnapi zárószigorlatom kiválóan sikerült, jelest kaptam, ami alátámasztja a fentebbi álláspontomat és örökre emlékezetes marad nekem a koncert estéje.

Janurik Tímea"

blogkep.jpg

A Cibri énekegyüttes az Arpeggio Gitárzenekar Adventi koncertjén 2019-ben