Bemutatkoznak a munkatársak IV. rész

Új sorozatunkban, mely a Múzeumok Őszi Fesztiválja programsorozatához kapcsolódik a kastély különböző területein dolgozó kollégáinkat szeretnénk bemutatni. Ha Önt is érdekli, hogy mennyiféle munkacsoport működik a kastélyban, és egyes területeken mit dolgoznak a kollégák, akkor érdemes elolvasnia a frissülő rovatunkat. 

249595431_1201105037082217_562126152001873883_n.jpg

 

 

Bemutatkozás:

Dutka Tímea, kosztümös tárlatvezető



1. Mondj egy szót, vagy egy mondatot, ami elsőként a kastélyról eszedbe jut?
 
Gödöllő és Sisi kapcsolata



2. Mesélj arról, hogyan kerültél a kastélyba, és mióta dolgozol itt? 
Igazából egy Facebook hirdetésen keresztül találtam rá erre a munkára. Akkor úgy döntöttem, hogy jelentkezek és felvettek! Lassan 4 hónapja vagyok a kastélyban.



3. Mivel foglalkozol a kastélyban? Milyen feladataid vannak? 
Kosztümös tárlatvezetőként, Erzsébet királynéként vezetem körbe a látogatókat és különböző fontos eseményeken veszek részt.



4. Mi a legkedvesebb kastélyhoz kötődő élményed? 
Sok van, de azokat a pillanatokat szeretem a legjobban amikor a vendégek hálásak és megköszönik a vezetést és érzem, hogy adhattam nekik valami pluszt.



5. Ha létezne időutazás, a kastély mely korszakába utaznál szívesen vissza?
Biztosan a királyi időszakba mennék vissza!
+1 :) Egy személyesebb kérdés: Mivel töltöd szívesen a szabadidődet?
Vadászni járok a barátommal vagy csak simán az erdőt járom a kutyámmal. Imádok a szabadban lenni!

 

 

 

 

 

248976409_429985728565196_4760056556898910136_n.jpg