Bemutatkoznak a munkatársak - XV. rész

Sorozatunkban, a kastély különböző területein dolgozó kollégáinkat mutattunk be. Ha Önt is érdekli, hogy mennyiféle munkacsoport működik a kastélyban, tartson velünk! Az előző részek visszakereshetőek a blog felületén, ezzel a résszel zárjuk sorozatunkat.
ujvary.jpg
Bemutatkozás
dr. Ujváry Tamás, ügyvezető igazgató
1. Mondj egy szót, vagy egy mondatot, ami elsőként a kastélyról eszedbe jut? 
A Kastély számomra egy nehezen körülírható érzés: a hajnali ködös csend a parkban, a látogatók zaja, a koncertek meghitt pillanata, egy rendezvény pörgése, a színház varázsa, a kollégák összetartása, tárgyak és falak titka.
2. Mesélj arról, hogyan kerültél a kastélyba, és mióta dolgozol itt? 
A Kastélyban először iskolásként énekeltem és mondtam verset az idősek otthonában. Majd a nyitást követően diákként kezdtem itt dolgozni: voltam teremőr, tárlatvezető, vendégforgalmi osztályvezető, igazgatóhelyettes. Közben néhány évre elmentem más munkahelyre, de az épület visszacsábított. A legjobb munkaköröm eddig a kastélyban 1997 nyarán a díszudvaron sörcsapolás és jégkrém árusítás.
3. Mivel foglalkozol a kastélyban? Milyen feladataid vannak?
Én vagyok a pár perces ember. Minden kollégának, minden partnernek csak pár perces kérdése van, amit szeretne az igazgatóval megbeszélni. Az a jó, hogy csak százan dolgozunk a Kastélyban és partnerből sincs olyan sok. Ezen kívül még a nevemet szeretem írogatni levelekre, szerződésekre, utasításokra, szabályzatokra napi 30-60 percben. Néha napján - hetente 10-15 alkalommal - rövid igazgatói köszöntést adok elő a hozzánk betérő fontos vendégeknek különböző nyelveken. Hetente 5-8 eseményt ülök végig az első sorban, hogy mindenki láthasson, ezek többségén lehetőség szerint izgalmas beszédeket is tartok. Ezek mellett próbálom a világ legszebb munkahelyének jelenét mederben tartani, a jövőjéhez pedig új medret kialakítani.
4. Mi a legkedvesebb kastélyhoz kötődő élményed? 
A legjobb a büszkeség élménye, amit a Kastélyban minden nap megélhetek és mindig más formában. Az a büszkeség, amikor a látogatók úgy távoznak, hogy megérte eljönni hozzánk, vagy vissza akarnak jönni. A büszkeség, amit egy sikeres rendezvény után érzünk. A büszkeség, amikor kimondhatom, hogy hol dolgozok - hiszen a világ minden táján értéket jelent a Gödöllői Királyi Kastély. Vagy a büszkeség, amikor látom, hogy a kollégák munka után elmennek együtt szórakozni, vagy segítenek egymásnak.
5. Ha létezne időutazás, a kastély mely korszakába utaznál szívesen vissza?
Én hálás vagyok, hogy ebben a korban élhetek, amikor a Kastély újjászületik. De ha csak rövid időre lehetne visszamenni, akkor I. Grassalkovich Antalra lennék kíváncsi. Szerintem ő sokkal több, mint amit tudunk, vagy gondolunk róla.
+1 :) Egy személyesebb kérdés: Mivel töltöd szívesen a szabadidődet?/ A munkahelyen kívül milyen szabadidős elfoglaltságaid vannak? 
A legjobb szabadidő eltöltés, ha játszhatok a fiammal, beszélgethetek a lányommal, vagy foghatom a feleségem kezét.
 
14585610_1802852616666782_1245575448_o_2_tamas_ujvary.jpg